پله گرد

امروزه افراد زیادی هستند که طرفدار پله های گرد مخصوصا پله های چوبی گرد در ( خانه ، ویلا ، باغ ، هتل و رستوران ، مراکز خرید و … ) هستند ما بهترین ها انواع پله های گرد را به شما معرفی میکنیم و متناسب با سبیقه های مختلف و در طرح ها و رنگ های متعددی نمونه کار موفق داریم بنابراین میخواهیم تا شما عزیزان با ما در ارتباط باشید  تا بهترین ها را به شما عزیزان ارائه دهیم.

طراحی پله گرد

طراحی انواع پله های گرد همان چیزی که در ذهن دارید و نمونه هایی که دارید به صورت کاملا مشابه قابل پیاده سازی و اجرا است در واقع گروه دکوراسیون هونامیک با بیش از دو دهه خدمت رسانی امروزه میتواند بهترین نوع خدمات را به  شما عزیزان ارائه دهد و بهترین کارایی و کیفیت را در انواع طراحی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

ساخت پله گرد

گروه دکوراسیون هونامیک یکی از با تجربه ترین گروه طراحی است که امروزه کلیه ی خدمات طراحی را از ابتدای طراحی تا انتهای اجرا با بهترین خدمات و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و رضایت مشتریان برای ما بهترین گزینه ای است که میتوانیم روی آن سرمایه گذاری دراز مدت داشته باشیم.

اجرا پله گرد

گروه طراحی هونامیک یکی از باتجربه ترین و بهترین طراحان و اجرا کنندگان کلیه ی خدمات دکوراسیون به خصوص طراحی و اجرای پله های گرد میباشد.